طرح قرآنی «میقات» در بهاباد اجرا می‌شود
کد خبر: 4096125
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

 طرح قرآنی «میقات» در بهاباد اجرا می‌شود

مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت احباب شهرستان بهاباد از اجرای طرح قرآنی «میقات» از بهمن ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

زهرا حدادزاده، مدیر مسئول مؤسسه احباب بهابادزهرا حدادزاده، مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت احباب شهرستان بهاباد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح «میقات» از بهمن ماه با ظرفیت ۲۰۰ نفر در این شهرستان اظهار کرد: این طرح ویژه دانش آموزان رده سنی ۷ تا ۱۷ سال اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری این طرح در بازه زمانی هشت ماه در رشته‌های عمومی اعم از روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن خبر داد و با بیان اینکه دانش آموزان شرکت کننده در این طرح از آموزش‌های تربیتی و مهارتی نیز بهره‌مند می‌شوند ادامه داد: به عنوان مثال در قالب میز شهادت دانش آموزان با زندگی‌نامه شهدا آشنا می‌شوند تا آنها را به صورت کاربردی در زندگی خود به‌کار گیرند به طوری که هر دانش آموز با انتخاب یک شهید، زندگینامه وی را دنبال می‌کند و یا با برگزاری میز سرود دانش آموزان به تمرین سرود می‌پردازند.

حدادزاده با اشاره به برگزاری شب‌های خاطره در این مؤسسه اضافه کرد: قرآن آموزان با حضور در مؤسسه، مشکلاتشان را بیان می‌کنند و برای رفع تا آنجایی که بتوانیم تلاش می‌کنیم و لذا سعی می‌شود دانش آموزان جذب فعالیت‌های قرآنی شوند تا در آینده در جامعه حرفی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام
captcha